پنجشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۸۰

پنچشنبه و دوچرخه دوست داشتني من



دعا هاي بچه هاي مسيحي

خدا گفت : نگاه كن تنها تو نيستي كه از من سفره سفيد و نان تازه مي خواهي .تنها تو نيستي كه از من نمره خوب رياضي و روزنامه ديواري پر گل مي خواهي .تنها تو نيستي كه از من قلب شاد و آ رزوهاي تازه ميخواهي..........
خدا دفترچه جلد آبي ام را نشانم داد، دفترچه اي كه دعاهايم در آ ن بود، دعاهايي كم رنگ و بي حوصله....دفترچه اي رنگ پريده و بد خلق ، پس جلد آبي در خشان دفتر چه ام كجاست؟ گوش چسباندم به ديوار خانه هاي ديگراني كه كنج دلشان نشسته بودند و با خدا حرف مي زدند. دعاهايشان از دهانشان كه در مي آمد پرنده مي شد و خوشخوان به سينه آسمان مي پريد دعاهايي براي ديگران ، آرزوهايي كه اول براي قلب شكسته دوست هاي صميمي شان بود دعاهايي كه براي برآورده شدن عجله داشتند ..... به اين همه دعاي آبي و شاد حسوديم شد
خواستم از خدا بخواهم آن قدر قلب من و قلب دوستانم را بزرگ كند كه بتوانيم هميشه براي رنج همه مردم دنيا ، اول دعا كنيم، راستش اما عادتم شده بود، زبانم انگار به دعاي ديگري نمي چرخيد، براي همين گفتم:
« خدايا ! به قلب من بزرگي ببخش تا......» دوباره فراموش كردم اول براي تو دعا كنم كه دوست خوب مني !

*************************



گروه موسيقي پاپ بلردر حال ضبط آهنگ مخصوصي است تا در مأموريت فضايي سفر به مريخ نواخته شود.
قرار است اين آهنگ به عنوان يك علامت آوايي به محض رسيدن سفينه فضايي ((بيگل2)) در سال 2003 به سياره قرمز ، به زمين ارسال شود ، اين را خود اين گروه به پروفسور بيلينگر پيشنهاد كرد، اين دانشمند مي گويد
مي خواستيم پيغامي را به زمين بفرستيم،كه به سرعت قابل تشخيص وشناسايي باشد
الكس جيمز (يكي از اعضاي گروه ) مي گويد:اگر چه اين قطعه براساس يك ترتيب رياضي ساخته مي شود ولي تركيبي از آثار ديگر گروه هم به حساب مي آيد



هیچ نظری موجود نیست: