دوشنبه، دی ۱۰، ۱۳۸۰

در مورد وب لاگ خواني و جاي گزيني:
آن موقع ها كه آخر ترم نزديك نبود ‚ مي رفتم سايت خاطرات ، و انگشت به شيفت ، وب لاگ بود كه باز مي كردم و مي خوندم، مي خوندم.........، هميشه دوست داشتم فكر آ دمها رو بخونم و وب لاگ اين كا رو مي كنه
فقط من وقتي مي خوام فكر كسي و بخونم مي رم تو قالب اون فرد ، و اگه اون فرد با من خيلي فرق داشته باشه ، خودم با خودم دعوام مي شد، مي رفتم تو فكر كه چرا اين مدلي هم فكر مي كنند.... و مدتها فكر مي كردم كه وب لاگ خواني درست است يا نه.......
.در هر صورت يك چيز به ذهنم مي آيد ، حرفايي كه دوست داريد ببنيد بشنويد
خودتون رواج بديد . اگه چيزي و دوست نداريد خودتون “ جايگز ين“ براش بياريد
باباي نيلوفر، من مي خواستم اونقدر هممون بمونيم كه نيلوفر بزرگ تر بشه من از هري پاتر براش بنويسم
پس “ موندن “ و به جاي “ رفتن “ “ جايگزين “ مي كنم
دوست داشتن و به جاي دوست نداشتن
فكر مثبت به جاي فكر منفي
نزديكي به جاي دوري
صميمت و به جاي غريبي
با هم بودن و به جاي تنهايي
...
.......
................
خداياي مهربون به كمك تو اميد دارم

هیچ نظری موجود نیست: