سه‌شنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۰

آدم اگر مي خواهد بابا داشته باشد اينجوري بابا داشته باشد، والا
ديروز با اين اينترنت قد كوتاه ام ، هر كاري كردم كه عكس بگذارم نشد،اوصلا همه چيزا براي من ناز وادا ميايند ، از اين كامپيوتر نيم وجبي ، تا اينترنت چند وجبي، بلاگر هم با اون جملات (sorry) بعدان نشون ميدم كه جاي خود دارد
اعصابم خورد شد ، رفتم سراغ بابا، بد عادتم كرده، چپ وراست هر چي كار دارم ، بابا، اين بابا هم ايكي ثانيه ادم را شرمنده مي كند،
اينجوري نمي شود ، من بايد به بابا يه چيزي بدهم، شايد بچه گانه باشد، ولي من يه سري نقاشي دارم، كه به هيچكس ندادم، اما مي خوام اونو به بابا بدم، همون نقاشي كه خيلي دوستش دارم، اما حيف اينfreeservers
خصيص مي گويد ، BMP جا ميگيرد، براي همين مجبور شدم ، فرمش تغيير بدم، حالا اينطوري رنگهايش توي هم رفته، ولي به خدا خيلي قشنگه، بابا اين تنها چيزي است كه همش را خودم درست كردم، مال خود خود خودتون

هیچ نظری موجود نیست: