چهارشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۰

سه شنبه
واي خداي من چه موضوع مهمي،...........من يه بچه خواهر دارم، 14 ساله، بچه كه عرض كنم،ماشا..................
اين بچه برخلاف من، شديدا سمج است و پشتكار دارد، و در همين دوران طفوليت، دارد تافل ميگرد،( مريم خجالت بكش،فقط am ,is are بلدي !!!) ، توي يه سني هم هست كه مي خواهد اثبات كند،كه آدمي بزرگي است،من كه يه راه خوب پيدا كرده ام، هرزگاهي دو تا لغت و اصطلاح كه گير كرده ام ، به جاي ديكشنري از اين بچه مي پرسم، هم كارم من راه مي افتد، هم ذوق مي كند، و مدام سعي نمي كند، با پرسيدن لغتاي سخت، منو توي هچل ( هچل با چه هيه اي؟) بندازد، حالا اين پروفسور،(واقعا هم درسش خوبه) ، كه 100 دفعه هم گفته ام سر به سر معلم هاي مدرسه نزار، گوش نمي دهد، مي خواهد به معلمش يه چيزي و اثبات كنه
سوال امتحاني به اينا دادند، سه شنبه چندمين روز هفته است؟ اين بچه ميگه روز دوم،خانومشون گفته سوم،
آقاي كلاس زبانشون گفته دوم، ديكشنري آكسفورد گفته سوم، ديكشنري لانگ من گفته دوم
پيدا كنيد پرتقال فروش را، ..................حالاپشت تلفن گير داده به من، كه پيدا كن،ميگم توي افغانستان مردم دارند از گرسنگي ميميرند،بي خيال شو ول كن،مي گيه من بايد اثبات كنم ...حالا خواهشا هر كي مي دونه،سه شنبه، چندمين روز هفته اس با مدرك و سند ، به من بگه،و من و نجات بده
موضوع كاملا جديه


هیچ نظری موجود نیست: