پنجشنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۱

امروز اومدم بنويسم.................اين هوا...........
فقط اين فيري سرور که خيلي خوب مهمونداري مي کنه.....ميزبان بهتري سراغ داريد بهم بگيد.....برم عکسا مو ببرم مهموني....:)

ابر آبي
يه چند روز بود که دچار گره زدگي شده بودم.چند گيگ درس نخونده....کاملا نخونده!!
از اون حالتاي مشت تو آينه کوبيدن.....غمناک ولي ابر آبي مهربون نجاتم داد
راستش ديشب بعد مدتها ..... ..خوشحال شدم .يه خوشحالي قلبي .آزاد رها........اونقدر که حتي وسطاش از خوشحالي زدم زير گريه........گريه خوشحالي بود...........دست خودم نبود.....کم مونده بود مانيتورو بغل کنم
نگم توي کلمه جا نميشه......
وقتي جمله جبران خليل گذاشتم خيلي فکر کردم..خيلي....فکر مي کردم خيلي چيز دست نيافتني .دوستي بدون کلمه....................اما ابر آبي هست..........
چون.هست.........جا نميشه .بزار همينجوري بدون کلمه بمونه.......

بزرگي وقشنگ.....اين باور منه
توهستي نزديک من....فاصله معنايي نداره
مهربوني...........کلمه جايي نداره


**********************

......
خداوند ٍ خوب ٍ همين هوا هم مي فهمد
.............
فقط خوب است کمي برهنه در باران
هوس کنيم کودک شويم
بوي گل و ستاره و بوسه بشنويم
وبعد .يک لحظه
به چيزهاي عزيز اين زندگي بينديشيم

....از همين لحظه به بعد بايد با با باران يکي شويم( يعني ببار و شاد باش....شاد..اونم زود..)
تکليف تمام رويا هاي ما را
همين حروف خيس و خالص و قشنگ مي دانند
دنيا رو به روشنايي شريف آفتاب نهاده است

سيد علي صالحي

************************

به گيله مرد
لازم نيست نگران من باشي من هميشه دوطرف خيابان رو نگاه مي كنم.....دين
خداي عزيز،
شايد هابيل و قابيل آنقدر همديگر و نمي كشتنداگه هر كدوم يه اتاق جدا گانه داشتند. براي من و برادرم كه موثر بوده... لاري
خداي عزيز ،فكر مي كنم دستگاه منگه يكي از بزرگترين اختراعات تو باشه..روت ام.....
آقاي خداي عزيز
دلم مي خواست آدمارو يه جوري مي ساختي که آنقدر آسون تيکه پاره نشن.من تا حالا
سه جاي بخيه و يه دونه جاي زخم دارم ...جانت

******************************

هوا يعني مدل هوا منو ياد خاطرهام مي ندازه..خنکي کولر..........الان ميگد عقل از سرش پريده.اما به خدا مدل هوا آدم ياد يه چيزايي مي ندازه....منم ياد کنکور انداخته..............دفعه بعد در موردش مي نويسم البته اگه شد شايدم بعد امتحانام.نمي دونم..:)..........يه تحقيق ننوشته دارم.کلي تمرين نحليده....
برام دعا کنيد قدرتمند بشم.......درس نخونده زياد دارم.....

هیچ نظری موجود نیست: