یکشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۱

کامپیوترم وقتی روشن می کنم خیلی دیر می یاد بالا ، اولا می نشستم حرص می خوردم......حالا دیگه دکمه شو می زنم می رم یه سری کارامو انجام میدم وقتی بر می گردم صفحه اومده:)!!! به اين می گن هم زیستی مسالمت آمیز، جمعه هم طبق معمول همین کار و کردم ، که یهو دیدم از توی اتاق داره یه چیزی شبیه صدای رعد و برق می یاد ،وقتی اومدم تو اتاق دیدم از کیس داره دود میزنه بالا ، بله پاور سوخته بود، همین جوری مونده بودم.......راستشو بخواید غصمم گرفت یعنی اگه تو اتاقم بودم که کاریم نمی تونستم بکنم به قول دکتر کامپیوترم جلوی نوسانات برق و بگیرم.......
می دونید این بار دومه که پاور سوخته، امروز یه پاور دیگه گرفتم....توی گارانتی این کی نوشته عیوب فنی در اثر آب آتش ضربه نوسانات برق مواد شیمیایی........شامل ضمانت نامه نمی شود.البته ضمانت این چیزا بیشتر من باب مزاحه؛ )
حالا هر صدایی که می یاد یهو می ترسم نکنه نوسانه دوباره بیاد

هیچ نظری موجود نیست: