پنجشنبه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۸۲

سلام بابا خوبی :)؟
چند وقت پیش داشتم فکر می کردم راسته که می گن اگه اول سال هر جوری باشه تا آخر سال ادامه داره ، یعنی اینترنت بابا تا آخر سال همین جوریه ؟ اما دیدم که اومدی ........:)

تازه این کتاب " من و بابام " خوندم
**
یه بار یه بچه هه تو کلاس من از روی ورقه یه بچه دیگه کپی کرد. من از بابام پرسیدم آیا باید چغلی اونو بکنم؟ اون گفت بهتره به کار خودم برسم.بابا ها برای حل این مسئله ها خوبن.
جکی
**
هر وقت شما مچ اونو بگیرین که زیر قولش زده همیشه با صدای پدرانه اش می گه،من زیر قولم نزدم تصمیمم رو عوض کردم.حق با شماست
پاتریشیا
**
وقتی اون دیر به خونه میاد به اتاق من می آد ومدتی اونجا می ایسته وبه من نگاه می کنه .بعضی وقتا من خودمو به خواب می زنم بعد بابا پتو رو روی سر من می کشه و منو می بوسه .
کوین
**
وقتی ما ماما مجسمانه بازی کردیم. من گوزیدم وبابام گفت تو اخراجی ، این یه حرکته و ما همه از خنده روده بر شدیم.
ماکسین

هیچ نظری موجود نیست: