چهارشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۲

به میمنت امتحانا یه ویروس سرما خوردگی اومده تو خونمون ، وقتی بابام سرما بخوره دیگه یعنی موضوع خیلی جدی بوده ،نمیدونم چرا هیچوقت سرما نمی خوره ، اعتماد به نفس امم اومد پایین دیدم همش دارم عطسه می زنم ، سرم درد می کنه ، گفتم برم پیشگیری ، رفتم دکتر 4 تا آمپول داد !،خوب شد می خواستم پیشگیری کنم! دوتاشو نوش جان کردم . چرا این جامعه بشری هیچ فکری به حال این مشکل نمی کنه ، آخه ما آدما تا کی باید با این قد و قواره از آمپول بترسیم ؟ مثلا نمیشه یه جوری یه دستگاهی اختراع کن که توش آمپول نباشه ؟ اما یه راه وجود داره که دارن پیاده ا ش می کنن، ولی بدتره، بابام رفته بوده آمپولشو بزنه ، دیده بوده که هیچ دردی نداره، بعد متوجه میشه که نصف آمپولو براش نزده ، تب اش قطع نشد مجبور شد دوباره همون روز بره باز آمپول بزنه یه نفر با خودش برد ، خیلی بده که نتونی به یه همچین چیزی اعتماد داشته باشی .من الان حالم خوبه احتمالا از اون دوتا آمپول دیگه صرف نظر می کنم .
راستی چرا اگه یکی حالش خوب باشه بری پیشش حالت خوب نمیشه یعنی واگیر نداره ولی اگه یکی سرما خورده باشه تو بری پیشش واگیر داره؟


هیچ نظری موجود نیست: