چهارشنبه، بهمن ۱۵، ۱۳۸۲

هنوزم تکلیف این کاغذ و جزوه ها رو معلوم نکردم یه عالمه کاغذ بی هویت دارم که باید بشینم مرتبشون کنم....
رررینگ:
- :...مریم فردا به ما جایزه می دن...مامانم نمی تونه با ما بیاد. تو میایی ؟
مریم :آخه....می دونی من..
-: عمو پورنگ هم قراره بیادا.....

مریم : :)))))))....باشه باشه میام.

یه عالمه شعر خوندن و دست زدیم کم مونده بود وقتی می گفت وقتی دست می زنید بپرید بالا من ام بپرم :”< ....اردک تک تک ، تک تک اردک....

ولی فکرشم نمی کردم .. فکر کنم همون کارواشی بود که می خواستم...


جا خالی بدید که بومرنگ برگشت.......
...ادامه حيات در صفحه آخر، هر روز دشوارتر مي شود. آگهي با ما شوخي ندارد. مخصوصاً مسئول محترم آن! اميدوارم كه پس از نقل مكان به صفحه «۹»، روزهاي شنبه آگهي ديوار صوتي بومرنگ را نشكند

البته تا اونجایی که این بومرنگ و می شناسم به روزای مختلف پرتاب میشه

*******

This is a very funny thing. check it out...... Bill Gates still doesn't know why it happens, it was discovered by a Brazilian, just test it.... Open Microsoft Word and type: =rand (200,99) and then hit ENTER.




هیچ نظری موجود نیست: