شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۵

به نظرم میومد که باید می گفتم...و گفتم ....ممکنه کار درستی نکرده باشم...
اما وافعیتش دلم می خواست بگم .......
بعد یه مدته گیر دادم میرسم خونه...نرمش می کنم...دو درجا...شده 10 شب...هرچند که میگن خوب نیست آخر شب نرمش کنی...بی خوابی میاره...اما من که تفاوتی نمی بینم..فقط پاهام به طرز زیادی درد می گیره...
دیگه اینکه...خب من از نزدیک ندیده بودم که روی دندون نگین می زارن....امروز قبل کلاس حرفش شد..دیدم یه دختره گفت من گذاشتم...تقریبا دندون یکی مونده بود به آخری از سری دندونای جلوش بود.. نقره ای بود..
می گفت..همه شکلی اش هست شکل میکی موس!..رنگ طلایی و شرابی....نمی دونم...من هر چی فک می کنم...چی باید بشه که آدم میکی موس بچسبونه روی دندوناش...خب لابد می زارن که اختراع می کنن....بعد می گفت..بهتره روی قسمتی از دندون آدم نگین و بزاره که دندو تو پر کرده میگقت این قسمت دندونم خراب بود روی پر کردگی گذاشت...چون وقتی بر میداری جاش گود شده....
والا نمی دونم چی شده که بلاگ رینگ فیلتر نیست....آدم دیگه نمی تونه دلشو به هیچی خوش کنه....حتما یه فکری تو کله شونه....حالا هر چی.... من هی می رم توی بلاگ رینگ لیست رو ادیت کنم..اصلا همش 5 تا دونه توشه...و تازه تغییراتمن نمی بینم....کسی هست که من فلیتر زده رو راهنمایی کنه ؟

راستی اینجا رو ببین

۵ نظر:

ناشناس گفت...

راستی هر کی این مریم خانوم گل رو در زمینه فیلتر راهنمایی کرد ما رو هم بی نصیب نذاشته، خیلی جالب که این فیلتر شدن ها فقط مال تهران ، مریم جان فکر کنم بهترین کار اینه که از تهران بریم....تو چی فکر می کنی

Maryam گفت...

والا اگه با ا ز تهران رفتن حل میشد...
که خیلی خوب بود
چاره اش از ایران رفتنه
امااین بلاگ رینگ از فیلتر در اومده
و من باهاش مشکل دارم

ناشناس گفت...

خوب ،راستی مریم خانوم این بلاگ رینگ چیه؟...من نمی دونم
می شه توضیحش بدی

ناشناس گفت...

do whatever you like till hurt no one :)
I see these things people specially young ladies STICK to themselves as beauty, in fact I dont don't know why too, but don't like to know what is behind , oon vaght be' saram miaad ":D

Maryam گفت...

یه سر به blogrolling.com
بزن تا فیلتر نشده

Yasman joon
you are right..but it is intersting for me when someone
be dandesh micimouse mizane
may be ye vaght sar adam biyad
:D