پنجشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۵

و اینک....

راستش از اول سال تا الان الکی من 25 سالم بود...اما الان به طور رسمی رفتم تو 25 سال...
بعد خوب یادش بخیر همیشه هر سال دوتا تولد بود یه تولد ابرک یه تولد من
بعدانش....دیگه
خوشحالم ...خیلی فرقی نکرده من هنوز آدامس دوست دارم....زود خندم می گیره...اما دیرتر گریه می کنم...
بعد کاملا موجود قوی شدم در مقابل حرفای بی منطق و ناسزا...دیگه اونقدرا بهم برنمی خوره...
خیلی ام دیگه گیر نمی دم به خودم...که مریم تو باید اینو می گفتی نگفتی...یعنی یه جورایی بی خیال تر شدم...
دیگه بخوام از تغییر و تحولات بگم...کمتر حوصله درس دارم....و این خیلی بده که به قولای خودم عمل نمی کنم...اما هنوز اون اخلاق ظربتی..زریتی ضربتی..ذربتی و دارم....که گاهی یهو رای ام میگره کارمو انجام بدم... اگه برم تو مود یه کارتا آخرش انجام میدم.....

بعد همه ابن حرفا...واسه خودم و همه شماهایی که اینجا را می خوندید بهترین آرزوها رو می کنم....

این کیک خوشگل ام هستی خانوم داده.....همه مهمون ..کیک......:D


۵ نظر:

Maryam گفت...

مریمم
بهترین را برات آرزو می کنم...
همیشه که نباید بهت قر قر کنم
ازت ممونم که 25 سال من من بودی
;)

ناشناس گفت...

salaam .. salaaam :)
:) bah bah che' keiki ... heif shaaam ziaad khordam :D
har saal bozorg tar O ghavi tar(roohi & jesmi) O mehraboon tar O khande' ro tar O ... por arezoo tar (hadafmand tar??) az saale ghabl baashi :)
inam kaddoye' man :p dir shod dige' , bebakhshid :
http://www.sharemation.com/yasamanym/Orange/8.jpg?uniq=9ibkh6
http://www.sharemation.com/yasamanym/Orange/Orange_Baloons.jpg?uniq=9ibkjc
:*

Amelie گفت...

e tavalod

Maryam گفت...

سلام
نارنجی جونم.....عجب هدیه ای نارنجی خوشگلی....
خیلی هیجان انگیزه...
خدا رو چه دیدی....یه روزی هر ودتا سوار یه همیچین بالن ی میشیم

:X

amelie جونم
آره تولده :X

Maxi taxi گفت...

Are you looking for Used Vehicles windsor Ontario. We provide best used cars in ontario.