سه‌شنبه، تیر ۰۵، ۱۳۸۶

خب...بلاخره شاخ غول وشکستم و بعد 6 سال لباس اینجا رو عوض کردم...
تنها مشکل این چپ و راستی که فعلا با این ادیتورسعی می کنم بفرستم راست....
داشتم به آرشیوم نگاه می کردم...سمت راست...دیدم دوسال اول تعداد پست های هر ماه ام زیاد بوده و یواش یواش رسیده به ماهی یه دونه
دلیلای زیادی داشته...خب قبلنا برام جدیدتر بود...
..فکرام کمتر اشغال بود..

یه روزی به نظرام اومد حداکثر عمر یه وبلاگ شخصی بیشتر از 5 سال نیست...
مگه اینکه وبلاگ آدم اجتماعی خبری علمی باشه...
نمی دونم..در هر صورت من هنوز تصمیم دارم بنویسم...
:D
بعدام دارم تمرین می کنم...به حال فکر کنم...به همین الان...به انگشت هایی که دارم رو کیبرد می زنم...به خود خود خود خود الان

۳ نظر:

Mahsa Sakaki گفت...

سلام مريم جونم
مبارك عزيز
بالاخره تونستم يه كانكشن پيدا كنم تا بتونم بيام يه كامنت بذارم
چه كنيم آخه با اينا
كه روزگارمون رو سياه كردن
تو هم به من سر بزن
دوستت دارم
مهسا

ناشناس گفت...

اتفاقاً لباسش هم بهش میاد !

ناشناس گفت...

آخیش..بالاخره این حا به صورت عادی باز می شه
به مرگ میگیرن که به تب راضی شیم...
:*
خیلی لباست بهت می آد ..
خوبشگذره(همون خوش بگذره)