پنجشنبه، دی ۰۶، ۱۳۸۰



بابا من اون اولا ويندوز “ پارسا “ داشتم ، هي اذيت كرد هي با برنامه ها قاطي مي كرد ، اومدم به جاش ويندوز عربي ريختم بد نبود يه ذره هم عربي ياد گرفتم ( اكي = موافق) ولي اصلا اينم مشكل داشت هي الكي همه چي هنگ ميكرد ، بعد يه مدت گفتم بابا بيخيال فارسي (تازه ،گ،پ،ژ، چ هم نداشتم)گفتم با اين“ رم“ ما همين ويندوز 98 انگليسي خوبه ،( ويندوز خوبيه خيلي با با نرم زارا راه مي ياد فقط بديش اينكه فارسي حاليش نيست!)
حالا من مي خواستم وب لاگ داشته باشم ، ولي نمي شد تا اينكه پدر وب لاگ ورژن 5.1 دادند بيرون ، با كلي خوشحالي رفتم ببينم چه خبره آقا“ آ پادانا“ كه تعطيل بود بعدشم ، اون فايل بعدي رو كه پدر وب لاگ گذاشتن ، هي ايراد گرفت.......... رفتم سراغ گروه فارسي با نا اميدي يه فايلي “ لد“ كردم ، اما در نهايت تعجب با اينكه ايراد هم گرفت ، اين مربع قشنگ اين پايين ظاهر شد ، فارسي دار شدم ، هر چند كه فقط 2 مدل فونت حاليشه با سايز 11 ، ولي هر چي هست مي ارزه،.
رسيد رسيد به اسم وب لاگ تو سرچ گگل زدم ،آسمان آبي . اما يونيكدي كه به من داد آسمان آب بود،
وب لاگ باباو دخترش هم خوندم ، اما نفهميدم بايد چه كار كنم ،

هیچ نظری موجود نیست: