شنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۸۲

چطوره برم توی شورای نگهبان دو تا دینامیت بزارم
واقعا از ته دلم گفتم

الان حتی حال ندارم پلک بزنم..بس که راه رفتیم....امروز با خواهرم رفتیم دنبال لباس مهمونی.... یه عروسی در راهه که همه بس بهم غر زدن رفتم سراغ خریدن اینجور لباسا ، راستش دل خوشی از لباسای مهمونی ندارم نه مدل خوب دارن..نه توش راحتی....بخوایم بدوزی اعصاب می خواد... ..واسه همین لباس مهمونیای که دارم مال زمان لویی شونزدهمه.. دیگه این دفعه نشد در برم....
می خوام بدونم طوریه که اتاق پروا یه خورده بزرگتر باشن ؟... بعدم خدایش اگه سلیقه آدم جینگلی بینگلی باشه...لباس واسش فراونه...بعد یه مدت که خسته شده بودم پیش خودم سعی کردم آدم جینگی بینگی بشم و یه چیزی انتخاب کنم.... اگه اونجوری بود خیلی چیزای جالبی می شد پیدا کرد....:)..البته نمی گم لباس جینگلی بد هستن ممکنه از نظر یکی لباس قشنگی باشه ...مهم اینه که آدم از لباسه خوشش بیاد .....موندم من با پاهام راه رفتم پس چرا دستام درد میکنه

هیچ نظری موجود نیست: