سه‌شنبه، مهر ۱۹، ۱۳۸۴

یه روز با همه بد بودنش می تونه وسطش خیلی خوب بشه.....یه یاد خوب بیاد....فکرشو بکن....از یه آدمی یه یه سالی بشه که هیچ خبری نداشته باشی.......اون موقعی که بود....جزو خاطره ها و روزای خوب بود....کم بود...ولی بودنش حجم داشت.....طوری که همین چند روز پیش یادش افتادم...دلم می خواست بدونم کجاست و چی کار می کنه......بعد امروز یهو تلفن زنگ زد.....یهو صداش اومد...صدای خنده اش غافلگیر شدم....اصلا نمی دونستم چی شد که زنگ زد...تعبیری ندارم براش....یه اتفاق بود...که احتمالش نزدیک به صفر بود...پس نتیجه میشه گرفت...نه مریم قانون نزار....چی می دونم...اگه به من نزدیکی ..صدامو می شنوی ...من صدات و می شنوم و اگر نشنیدی من و یا من نشندیمت پس دوریم...؟!...

خدایا تو کهکشان رو افریدی....به بزرگی . کوچیکی نیست....می دونی اونچه که باید بدونی....ببین ..لااقل بزار حس کنم که می دونی...

۸ نظر:

semiadam گفت...

این نوار سبره رو من دلیل حضورشو نمی فهمم اینجا. میشه بگین !؟

semiadam گفت...

سبزه منظورم بود البته ! تازه شایدم سبز نیست. یادم اومد الآن که بچه بودیم ما به این رنگ می گفتیم سبز خوش رنگه!! خیلی چیز جالبی یام اومد ای ول !!

ناشناس گفت...

آلو آلو ... صدا می آد. با مریم خانم کار داشتم. خونه نیستند! اشکالی نداره بعدا" زنگ می زنم

Maryam گفت...

خب...امم..خوب که فکر می کنم
می بینم احتمالا ریشه در خوش رنگ بودن بچگی داره...
خب من از نارجی . آبی سبز خوشم میاد
و اینو باید حتما نشون می دادم
:D
بابا جان
در خونه ما
آفلاین ام که شده بازه ...:)
;)
بفرمایید..

سيزيف گفت...

migam in axe kheyli khoshoele!
boos!
:)

ghamije گفت...

اگه یک لینکی هم بدی به ما خوشحال میشم.
از وبلاگ من هم دیدن کن...
راستی یک دستی به سرو روی قالبت بکش.
میتونی از قالب من استفاده منی...
موفق باشی...
http://ghamije.blogspot.com/

ghamije گفت...

من هم تو سیستم بلاگ رول هستم...

Maryam گفت...

ممنون سیزیف جان
به قشنگی عکسای شما که نیست...

;)

جانghamije
ممنون از پیشنهادت
:)

مثل اینکه قیافه وبلاگم پیوسته به تاریخ