چهارشنبه، مهر ۱۳، ۱۳۸۴

حر فای قلمبه شده.....

%$$^%&*%^*%^*

ولش کن......به چارتا خودکار رنگی ام فکر می کنم...سبز سیر ، سبز روشن بنفش صورتی......
یه دفتر آبی...
تا دی....آره تا دی.....صبر می کنم.....یه برنامه سبک ام می ریزم....

امروز توی تاکسی...یه دختر ارمنی بود...بعد داشت به زبون خودش با تلفن حرف می زد یهو وسط حرفاش گفت ، نهایتا تا یه ربع هشت...یه طوربامزه ای شده بود ترکیب زبون خودش و عربی و فارسی . باز زبون خودش..

نه مثل اینکه نمیشه...بدجوری قلمبه شده!
همه چی بر می گرده به اینکه چرا مرغ همسایه غازه؟ چرا جدا چرا؟ چرا آدم به هر جا برسه از دست خودش راضی نیست...؟هی با خودت می شینی فک می کنی هی دو تا دوتا چار تا میکنی ، معادله ات جواب نمیده...
بعد ام همه کاسه و کوزه ه ها رو سر خودت می شکونی ...بی راهم نیست...این تنبلی مفرط...این فردای نیومده....%^$%%$$^$^%

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من هم بسیاری از وقتها نمی تونم برای معادله هام جواب پیدا کنم. همین الان هم کلی معادله بدون جواب دارم.

Z-factor گفت...

آخ از اين تنبلي مفرط كه هر چي مي كشيم از همين جا آب مي خوره

ghamije گفت...

سلام
در صورتی که نیازی به اطلاعاتی داری که برای کاربران فارسی زبان بلاگر هست به این وبلاگ رجوع کن
http://persiablogger.blogspot.com
اگه میخوای تقویم پستهای بلاگر فارسی بشه به اینجا کامنت بده