شنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۸۵

آخیش...چقد که خوبه وب لاگ هست....
می خوام باز چار زانو بشینم توی وبلاگم....اینقده کیف میده...

...چون به خودم قول داده بودم...که نتیجه اش بنویسم....

خلاف اون چیزی که فکر می کردم تا حدودی اتفاق افتاد....
واقعیت اینکه نباید خیلی بدبین بود و نه خیلی خوشبین بود...
آدم باید سعی کنه متعادل باشه.....


راستی سلاااااااااااااااااااااااااااام بابا این معما بابا رو دید؟.....من که کلی فکر دارم می کنم ....یه حکمتی توی این دوتابودن گوی هاهست....


بعدم...نمی خواستم....اینطوری بشه......
می دونید...نمی دونم چرا اینجوری میشه....یه چیزای هست که اکثر آدمای دور برم می فهمن....
من نمی فهمم....یه چیزای هم هست که اکثرا نمی فهمن من می فهمم....بعد خب خوب نیست....
چون مجبورم... همه اش تلاش کنم....اون چیزای که نمی فهمم بفهمم....و بفهمونم اون چیزی که می خوام بگم.....من یه چیزی میگم...یه چیزی دیگه برداشت میشه....یه چیزی بهم میگن من یه جوری دیگه برداشت می کنم.....سخته واسم...که غالب متدوال و بگیرم.....و به روش خودم میرم جلو....
اونوقش...یه چیزی میگم....یه حرفی می زنم...در حالی که منظورم و یه جور دیگه می فهمن....
من فکر می کنم...

بگذریم.....دم غنیمته.....اونی که گذشت رفت.....الان و باید دزدید....

مریم بخشیدمت...

فردا یه روز دیگه است....

۷ نظر:

ناشناس گفت...

مریم جان ممنون که تو هم در حل این معما شرکت کرده بودی . من هم دفعه اولی که می خواستم مسئله رو حل کنم به این قضیه فکر کرده بودم. ولی متاسفانه هیچ اطلاعات فیزیکی اضافی در اختیار ما نیست. در مورد آش هم باید دم هاله رو دید.

ناشناس گفت...

man daram mo'maa mikhoonam.. khoob ye' zare' mishini oonvar tar??? aakhe' mikhaam haminjaa zano be' baghal pahlooye' toye' 4 zanoo beshinam.. jaa misham dige'?
oooy nagoo az oon chizaaee ke' adam mifahme' O nemifahme'.. ke' man bad joori dardam migire' :|

Maryam گفت...

بابا من هیچوفت ریاضیات گسسته ام..یا ریاضیات جدید ام خوب نبود...
مخصوصا این احتمالا....
ولی خوشم اومد یه خورده این مغزمو به کار افتاد...

.......
یاسمن جونم
بفرما....اینجا اونقده جا هست که یه دختر گلی مثل تو جا بشه...من ذوق زده کنه از خوشحالی...

امممم....حرفای درد دارم..نمی زنم
:).....خوش اومدی..
:X

ناشناس گفت...

linux kaari nadaare'.. faghat asaab ghavvi mikhaad :)
windows be' in khoobi, userfriendly eee , be' in mehrabooni :D
har jaaye' linux roo khasti age' balat boodam dar khedmatam. ( man balat nistam ziaad..)

ناشناس گفت...

سلام گل مریم نازنین ... فقط اومدم از محبت‌ات تشکر کنم - خداوند بکشه این فیلترها رو به حق جدم که بین ما فاصله انداختند. آش هم همان‌طور که گفتم بفرمائید در خدمت‌ایم ولی با این‌که دختر بابا و خانم بابا رو هم دعوت می‌کنم خود بابا فعلا" باید بره کشک‌شو بسابه تا به آش‌اش برسه.

:)

Maryam گفت...

سلام یاسمن جونم...
از دست دوتا امتحانی که دارم خلاص بشم...
اگه بشه می خوام اعصابمو قوی کنم...
اون وقت خیلی مزاحمت میشم...:)

Maryam گفت...

سلاااااااااام
هاله جونم...
میرسی که اومدی اینجا....
واقعا از دست این فیلتر آدم کلافه است...
اما من خوشحالم ...که یه هاله مهربون هست
خلاصه یه جورایی یواشکی
بابا رو هم میاریم....
;)
دلش نشکنه
:)