سه‌شنبه، تیر ۲۰، ۱۳۸۵

دست و دلم به نوشتن نمی ره...نه اینجا...نه توی دفترم...نه حتی توی تیکه های کاغذ...نه گوشه کتابا...
منتظرم...حالم خوب بشه..کی؟....نمی دونم...رفتم سراغ پوشه آهنگا........جدیدا خوشم میاد معنی و رو بنویسم
نمی دونم....همین جوری نوشتم...

If tomorrow never come

گاهی اوقات وقتی شب میشه و دیروقته
من در حالی که بیدارم و درازکشیدم
به او که خوابه نگاه می کنم
توی رویاهای آرومش غرقه خوابه
چراغ ها رو خاموش می کنم...و توی تاریکی دراز میکشم
فکرایی از سرم رد میشه
اگه فردا صبح از خواب بیدار نشم
ممکنه به طوری که من توی قبلم احساسش می کنم شک کنه؟
اگه فردا نیاد......آیا او می فهمه که چقد دوستش داشتم
آیا من سعی خودمو کردم...که هر طریقی که هست ، هر روز بهش نشون بدم...
او تنها کسه منه...
و اگه زمان من روی زمین تموم بشه
و او با دنیایی بدون من مواجه بشه
آیا اون عشقی که من در گذشته بهش دادم
اونقد هست که برای همیشه کافی باشه..
اگه فردا نیاد

چون من تو زندگی ام عشق گمشده دارم...
کسایی که نمی دونستند چقدر دوستشون دارم...
حالا با احساس پشیمونی زندگی می کنم
اون احساس واقعی من هیچوقت واسه اونا آشکار نشد...
واسه همین من به خودم قول دادم هر روز بهش بگم چقد او برام مهمه
و دیگه نزارم اتفاق گذشته بیافته
چون ممکنه شانس دیگه ای نداشته باشم...که بهش بگم..چه احساسی در موردش دارم
اگه فردا نیاد......آیا او می فهمه که چقد دوستش داشتم
آیا من سعی خودمو کردم...که هر راهی که هست ، هر روز بهش نشون بدم...
او تنها کسه منه...
و اگه زمان روی زمین تموم بشه
و او با دنیایی بدون من مواجه بشه
آیا اون عشقی که من در گذشته بهش دادم
اونقد هست که برای همیشه کافی باشه..
اگه فردا نیاد


........
برای همین به کسی که دوستش دارید بگید اونچه را فکر می کنید...در مورد
اگه فردا نیاد

۵ نظر:

ناشناس گفت...

راستش من چند شب پیشا تو خواب مردم و قبلش هی با خودم فکر کردم که به کی چی بگم .. اما آخرش مردم بدون اینکه به کسی چیزی بگم :"(

Maryam گفت...

یاسمن جونم
ایشالا که 1000 سال زنده باشی...نارنجی باشی..
:X
هستی جونم....
فردا آره میاد....
مثل امروز....

راستی فردای هر دوتا تون مبارک باشه
میام تو وبلاگ تون تبریک میگم
;)

ناشناس گفت...

امروز تو هم مبارك باشه عزيز دل
شاد باشي مريم خانوم گل

ناشناس گفت...

:) mobaaaaaaaaaaaaaaraak bashe' khaanoome' baa hosele' :D ke' miri tak e' tak e' weblogaa tabrik miigi :)

Maryam گفت...

خب یه بار دیگه خودمونو تحویل می گیریم...
و باز ام مبارکمون باشه...
:D