چهارشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۸۵

چشم چپم مدام می سوخت با چای شستم...راحت شدم...
بعدم....این روزا...عین خل آ....واقعا لغت بهتری پیدا نمی کنم....به آدما..و کاری که انجام میدن دقت می کنم
خوب نگاهشون می کنم..بعد از خودم می پرسم آیا اونا کارشونو دوست دارن...یا من می تونستم جای اونا باشم؟
امم..درسته که ...این خوده آدم که باید یه کاری کنه در کنار کارش یه چیز جدید بیاد....
اما من منظورم نفس کاره....یه حرکت مشخص ...تکراری...
آیا کاری وجود داره که نفس کار هر روز یه شروع کاملا متفاوت باشه؟
**********
فرض کن آدم بشه معمار یه قصر....اما این روزا کی قصر می خواد؟
***************
آهای زندگی بیا دو دستام...


۸ نظر:

ناشناس گفت...

fun, love, success, ...
خیلی عکس جالبی بود! تو کدوم ها رو داری ؟ من کدوم ها رو دارم ؟! کدوماش واقعیه ؟ همش که نسبیه !

ناشناس گفت...

هومم
راستي بايد خيلي جالب باشه كه آدم يه معمار قصر باشه
اونم يه قصري مثل قصر علاء الدين
..
كاش آرزوهامون يه كمي اش واقعي مي شد
.
كاش

Maryam گفت...

مریم جونم....
وقتی آدم فکر می کنه....می بینه که
love یه نفر
براییه نفردیگه fun
همون نسبی که خودت گفتی
فقط کاش آدم می تونست با شرایط خودش و وفق بده....
خیلی خوش اومدی
.....
هستی جونم
آرزو ها بزرگ و بزرگ میشن...
یه وقتایی واقعی میشن...
فقط کاش خیلی دور نشده باشه
:)

ناشناس گفت...

مریم بانو عید تو هم مبارک باشه :)
c'est la fête demain!félicitations:))

ناشناس گفت...

ببینم دختر این همه عکس های fun , love , ... چیه زدی به در ود دیوار ؟
حیا هم خوبه والله
حیف که من فقط پدر خونده وبلاگیتم اگر مادر خونده ات بودم می دونستم چکار کنم ;-)
بعدشم اگر عشق و عاشقی براتون وقتی گذاشت یادی از ما هم بکن

شوخی کردم جدی نگیری ها!

ناشناس گفت...

سلام مریم عزیزم ... اگه بدونی چقدر دلم برات تنگ شده ...چقدر دلم هوای اون تاتر معرکه ای رو کرده که با هم دیدیم ...

Maryam گفت...

سلام بابای نسترن و نیلوفر...
....والا کلی ذوق زده شدم....
من که هی میدوم سر می زدم شما نبودی..یه چند روز تعطیلی شد...یهو دیدم 4 تا پست جدید گذاشتی....
کلی ذوق زده شدم....ایشالا...حالا حالاها سرتون خلوت باشه....
...
وااااااااااای ابرک جونم آفتاب از کدوم طرف در اومده که تو اومدی...تو همیشه برای من ابرکی..قدیمی ام نیستی...من میرم تو وبلاگت هی میگم ..سیب....بعد می خندم...یادش بخیر....

Maryam گفت...

راستی یاسمن جونم کاش من فرانسه بلد بودم...به نظرم زبون هیجان انگیزه ای...
عیده هممون مبارک باد...