یکشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۷

دل سوختن..

هیچ خوب نیست....چه اونی که دلش می سوزه واسه کسی....و چه طرف مقابلی که براش دلسوزی میشه...خیلی ها میگن...خوشم نمیاد به من احساس ترحم داشته باشی...
حالا به اینا کار ندارم.....
اما یه وقتایی دلم می سوزه....واسه آدمایی که استرس میگرین و این تو چشماشون...معلومه...اینایی که قراره مصاحبه دارن...
نمی دونم..شاید همه امیدشون به اینکه مصاحبه موفقیت آمیز باشه...مردمک چشمون می لرزه...یعنی هی نگاهشون...از این ور به سمت دری که قراره برن توش می چرخه...دو تا دستشون توی هم گره خورده....
اینجور موقع ها دلم می خواد برم....روبروشون بهشون بگم...هیچی مهمتر از خود تو نیست....
ای بابا....تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی....

۶ نظر:

ناشناس گفت...

چرا قالب وبلاگت را از نظر چپ به راست و راست به چپ بودن درست نمی‏کنی؟
کامنتی چیزی بزار تا باهات هماهنگ کنم تا مشکل را برطرف کنیم.
البته وبلاگ من هم بهم ریخته ولی اون موقع من این مشکل را حل کرده بودم. قالب وبلاگم را خودم از اول طراحی کردم.
الان نمیدونم چرا فارسی هاش بهم ریخته.
چند سالی از بلاگرم دور بودم. چون فیلتر بود. با ای اس پی ام.

ناشناس گفت...

negaaah kon .. ki omade' ..!!! nemiduni delam baraat cheghade' shode' bood >:D<>:D<
kheili in hess ro doost daram ke'az ghaleb khodam dar amm .. masalan vaghti ie' shagered emtahaan dare' o dare' az estereese' oftaadan mimire
' .. baghalash konamva begam so'allaa aassone' :)

ناشناس گفت...

کی بود گفت "بابا" ؟ کسی با من کاری داشت

هادی گفت...

سلام مریم خانم

از دیدن بعضی نوشته هاتون یک جورایی یاد بعضی نوشته های خودم افتادم
از نظر حس و حالی که در نوشته هاتون بود
...
راستی! خیلی وقته چیزی ننوشتید
...
البته به قول شاعر:
کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی

*

برای اینکه قالبتون راست به چپش درست بشه این کار رو انجام بدید:
البته قبلش یک کپی از قالبتون تهیه کنید که در صورت مشکل بتونید جایگزین کنید.

حالا از قسمت تنظیمات وارد کد قالبتون بشید و کد پایین رو پیدا کنید.
برای راحتی کار
کنترل + F بزنید
و #main رو وارد کنید

#main {
float:left;
line-height:1.5em;
margin:20px 0 0;
overflow:hidden;
padding:0 0 0 1em;
width:460px;
}


و قبل از آکولاد آخری این دو خط رو اضافه کنید:

direction:rtl;
text-align:justify;


یعنی باید به این صورت دربیاد:

#main {
float:left;
line-height:1.5em;
margin:20px 0 0;
overflow:hidden;
padding:0 0 0 1em;
width:460px;
direction:rtl;
text-align:justify;
}


در این صورت تاریخ هم جاش عوض میشه و میاد به سمت راست.
اگر میخواید تاریخ جاش عوض نشه و فقط پست هاتون راست به چپ بشه اون دو خط رو به قسمت
.post
اضافه کنید.
یعنی به این صورت درمیاد:

.post {
border-bottom:1px solid #DDDDDD;
margin:0 0 1.5em;
padding:0 0 1.5em 14px;
direction:rtl;
text-align:justify;
}


اگر این توضیحاتی که دادم رو نتونستید انجام بدید مطمئناً به خاطر پیچیده گویی منه. ببخشید...
اگر خواستید کد قالبتون رو برام بفرستید تا براتون درستش کنم.

موفق باشید
:)

ناشناس گفت...

:-)

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ قشنگی دارین و هم اسم وب من!
خوشحال می شم سری به من هم بزنید
موفق باشید