چهارشنبه، دی ۱۶، ۱۳۸۸

امروز چهارشنبه است. من چهارشنبه ها رو دوست دارم ، هر چی فکر می کنم ، دلیلی خاصی توش نمی بینم.ولی معمولا چهارشنبه هااتفاق های خوب با ته مایه های هیجان برام می افته.خیلی هم سعی می کنم ؛ دنبال دلیل و منطق خاصی نباشم. یه روز توی هفته دلمو الکی خوش میکنم.معمولا هم جواب میده.خیلی منتظر چیز خاصی نمی مونم.اما اگه هم اتفاقی افتاد توی دلم می گم..امم این همون چهارشنبه است که منتظرش بودما....!


راستی دیشب ساعت 7 و خورده ای بود دیدم کانال 5 داره سریال رابینسون کروز می زاره.هنوز یادمه کتاب مال دادشم بود..




کتاب سایزش کوچیک بود.نمی دونم چند سالم بود خوندم.راهنمایی بودم یا دبستان.ولی هنوز خوش اومدن داستانه توی ذهن ام هست.
با اینکه از تلویزیون ایران دل خوش ندارم.ولی دلم می خواد سریال و دنبال کنم.





دیگه اینکه...در مورد اون غمه.ممنون از دلداری ها و پیشنهاد ها و آرزوهای خوبتون.دارم سعی می کنم. قبول کنم که در مورد مقطع زمانی که به دنیا اومدم و جایی که به دنیا اومدم.کار خاصی نمی تونم بکنم.ولی خیلی کارها برای تغییر شرایط خودم و شاید دیگران می تونستم بکنم که نکردم.غم کسانی که از دست شون دادیم. هنوز هست.فقط می تونم بگم روحشون شاد.

۵ نظر:

samir گفت...

بلاخره توسنتم وبتو باز کنم.
توی ÷ستای ÷ایین دیدم خانوم رو خوندی. من چند سال قبل خوندم. خیلی از این سبک خوشم میاد.

maryam-yadegar گفت...

neveshtehatoono doost daram
az webe R232 didametoon
khosh halam peidatoon kardam:)

ناشناس گفت...

مرسی که بهم سر میزنی و مرتب راهنمایی میکنی

راستش بدون اینکه بهم بگه رفته کلاس اسم نوشته و خودش تنها رفته

فکر کنم روشی که گفتی بد نباشه میخواهم امتحان کنم-دلی

گلمریم گفت...

من هم چهارشنبه هارو دوست دارم. قبلن ها بیشتر دوسش داشتم. شاید چون پنج شنبه و جمعه تعطیله.

مریم گفت...

سمیر جونم.کتاب قشنگی بود ، فقط به نظرم آخرش نیاز نبود اینقد همه چی به همه چی ربط بده.:*****
--------------
maryam-yadegar جونم من خوشحالم که پیدات کردم .:*****
---------------------
دوستم ، امیدوارم مشکلت حل بشه.هر کسی برای خودش یه نظر میده ، تو بهترین ها رو انتخاب کن .برات دعا می کنم.:*****
--------------------------
گل مریم جونم ، شاید.واسه تعطیلی بعدش باشه..:*****