سه‌شنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۹

باز سرما خوردم....دیروز نیومدم سرکار..انگار کوه کنده بودم..بدنم کوفته بود با گلو درد..بعدانش..کمی تلویزیون نگاه کردم..یه برنامه مستند بود از کابل کشی برق و وصل کردن لامپ هالوژنی توی خونه.....از اون طرف .دیشب نمی دونم..تو خواب گلوم درد می کرد...اثر برنامه مستنده بود...
چی بود...خواب دیدم...سیم مسی و بریدم...و چند تا تیکه سیم مسی توی گلوم گیر کرده..!! هر چی گلومو می شستم..
قرقره می کردم...هی گلوم می سوخت...آخر سر دست و بردم توی دهنم..و چند تا سیم ریز مسی که گیر کرده بود و در اوردم..یه دونه پونز هم توی گلوم بود..در اوردم.!!!..بعدش راحت شدم...من نمی دونم اون پونزه چی بود تو خوابم توی گلوم گیر کرده بود..

امم...الان فقط به این فکر می کنم که زودتر 5 شنبه بیاد و جمعه....نه به کارم می خوام فکر کنم..نه به هیچ چیزدیگه..
یه جور تنبلی مدل جلو کولری..روی مبل...جلو تلویزیون فیلم دار...یه ظرف بستنی....


* هر چی دنبال مانتو خنک می گردم...اکثرا آستین هاشون کوتاه..
آخه یعنی چی..؟
کلا هم گرونن الکی و بی خود..
حس هفت تیر رفتن و ندارم...
یعنی شدم آخر تنبلی..

۶ نظر:

مریم گفت...

مانتو آستین کوتاه مده الان؟ اونوقت تکلیف اسلام و مسلمین چی میشه؟ :)) فکر کنم تقریبا سه ربع باشه نه؟ بیشتر چه رنگی الان می پوشن؟ من نمی دونم از همینجا یه چیزی شبیه به مانتو بخرم یا بیام ایران.

مریم گفت...

مریم جونم...آره..آستین تقریبا 1 سانت پایین تر آرنجه...که دخترای ریز نقش همون جوری میان بیرون..اما تپل و مپل تر ها..یه ساق آستینی دستشون می کنن..که به نظرم گرمه..!.بعدنش...می تونی یه سارافن خنک بگیری....زیرش زیر سارافنی بپوشی...که ایران هم هست..
در مورد رنگ هم..من همه رنگی دیدم..اما شنیدم داره خردلی مد میشه..تو می تونی سبز صدری بگیری که به جنبش مون هم بیاد

والا..اینجا یه چیزی که مد میشه...
دیگه پر میشه...نمی دونم بگم بیای اینجا بگیری...یا نه..مخصوصا که سلیقه اتم نمی دونم :))))

می می گفت...

منم دقیقن دلم نمیخواد به هیچی فکر کنم جز اینکه امروز چهارشنبه و آخر هفتس. خیلی خوش بگذره بهت

شنبه گفت...

خوب پنجشنبه و جمعه چطور بود خوش گذشت

مریم گفت...

می می جونم...به به فردا چهارشنبه است و....تعطیلی رو تعطیلی..
_______________________

ممنون آقای شنبه...خوب بود خوش گذشت...

ناشناس گفت...

سلام گل من .. خوبی ... بخدا وبلاگ قشنگ که چه عرض کنم واقعاً ماهی داری .... مثل خودت که ماهی .... کلی هم استفاده کردم ...
امید وارم در تمام مراحل زندگیتم موفق و پیروز باشی ...
ضمناً خوشحال میشم اگه دوست داشتی بعد Update کردن وبلاگت اس ام اس بده
حتماً بهت سر میرنم. (09353394450) . . . . التماس دعا گلم .

فدای مهربونیات ...