یکشنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۹



شما کم خوابی...( دوشب 3 نصف شب خوابیدم 9 بیدار شدم)..به همراه 3 روز پیاده نوردی مفرط....با قدوم امروز خاله پ/ر.. جمع بزنی...می تونی بفهمی که می خوام سر به سر این تلفن ام نباشه..کابلشو بکشم...اما نمیشه...

جمعه رفتیم پارک جمشیدیه...از این برنامه شادی های شهرداری به راه بود...میگن خیلی وقته از این برنامه ها هست من که بار اولم بود ..یعنی مدل سنگین رنگین دیده بودم...اما این خیلی توش قر بود...وقتی سوسن خانوم .. حالا نمه..نمه..خوندن رسما شاخام زد بیرون...یه بچه ذوق مرگ شده بود...روی سن واسه خودش از این ور به اون ور می دوید...و ملت از ته دل می خندیدن...


البته از هر چی یه نصفه می خوندن...چه می دونم...
برام جالب بود که مردم همه آهنگ های زیر ز/مینی اون ور زمین . و حفظ بودن و بلند می خوندن.. اما آهنگ های ایرج بسطامی و سنتی..کسی بلد نبود...و خود مجری هم هم فرض کرده بود مجلس خودمونیه.........حتی خودشون اشاره کردن اگه بیشتر ادامه بدن سر از که/ریز/ک در میارن...! چه می دونم والا...
اینقد بدبین شدم..که فکر می کنم..این برنامه هاشون واسه سوپاپ اطمینان..دیدن ملت افسردن.. دارن شادی تزریق می کنن..بعد از اون ور می رن طرح/ع/ف/ا/ف می دن...اه..نمی خوام بهش فکر کنم..


در هر صورت بسی خوش گذشت ...و ملت به صورت نشسته رقصیدن....و مهمون های ما هم الکی الکی یه یه برنامه شاد نصبیشون شد...

ظاهرا تا اواسط مرداد ماه شب های تعطیلی همون گروه توی پارک های قیطریه و نیاوران ..برنامه دارن...


وای که چقد خوابم میاد....همچین که می رم تو چرت..یکی باهام کار داره...!!

۸ نظر:

دلارام گفت...

ایشالله همیشه شاد باشید

مریم گفت...

دلارام جونم...ایشالا شما هم همیشه شاد باشی...عزیزم..
:*
اگه بزارن شادی دوام بیاره...
خودت که دیگه بهتر می دونی..

نیکا گفت...

نیکا
آخیش بالاخره موفق شدم نظر بدم
چه برنامه خوبی بوده.. کمبود خوابو نگو که تا درست و حسابی نخوابی جبران نمیشه

مریم گفت...

نیکا جونم...خوش اومدی...
اون کمبود خواب که فکر کنم...حالا حالا خیال نداره جبران بشه...
D:

مریم گفت...

چقدررر اون برنامه ها باحاله:) حالا به هر دلیلی هست کاش ادامه داشته باشه. ما که میاییم ماه رمضون فکر کنم همه چی تعطیله:(( یکی از دوستام از ایران زنگ زده بود من گفتم فکر کن.. ماه رمضون باشه مانتو روسری هم سفت و سخت داشته باشی بعد بازار هم بخوای بری یه چیکه آب هم نتونی بخوری چه شود!! اون گفت همه اینا رو که گفتی پ.پری هم باشی:)) اونوقت چه شود:))

مریم گفت...

مریم جونم..آره برنامه اش خوب بود...
جات خالی....اممم به نظرم شماهایی که از اون ور میان...هی باید برین مهمونی....D:...
اما اگه توی ماه رمضون بیایین...
اممم..یه خرده توی خوردن مشکل دارین..
یعنی من ندیدم کسی به کسی گیر بده چرا می خوری..ولی رستوران ها تعطیله.
اما حله...اگه وسط مرداد اومدین...برین تنگه واشی..حالشو ببرین..خیلی هیجان داره...
اینجا که هوا

خورشید گفت...

مریم جان چند وقته می خوام بیام برات پیغام بگذارم نمیشه . راجع به اون قضیه که البته تو اختیار داری و من به خواسته ات احترام میگذارم
خوشحالم که حالا یک کم بیشتر در موردت می دونم ولی باید اعتراف کنم اینقدر عاقل و پخته ای که من فکر میکردم ازم بزرگتر باشی

مریم گفت...

مریم جونم...پیام نصفه اومده...
می خواستم بگم..الان اینجا هوا خیلی گرمه...اما هوا توی مرداد خنک تر از تیر ماه....
__________________

خورشید جونم..الان می خوام برم واسه خودم یه 4 ..5 تا نوشابه باز می کنم...
دستت درد نکنه...بازام ازم تعریف کن
D:...