یکشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۸۵

جدا من کجام ؟...باز افتادم تو سربالایی زندگی ....نفس کم اوردم...

بگذریم...
ببنید اگه دکترید..هیچ وقت از مریضتون نپرسید آمپول می خواید یا کپسول...خب معدودا کسایی که میگن آمپول...خودتون که می دونید آمپول بهتر اثر می کنه...نسخه نوشتن که محل نظر سنجی نیست...! پشیمون شدم...گفتم کپسول...کپسول به چه بزرگی..درسته که من هسته آلبالو قورت میدم...اما این دیگه خیلی نامردیه...خیر سرم رفتم پیش متخصص گوش حلق و بینی..زود خوب بشم..اما خوب بشو نیست این گوشم...این دواهایی هم که میده..داروخانه ها ندارن...هی باید داروخونه بزرگ کشف کنم...من می خوام بدونم این همه علم پیشرفت کرده..نمی تونن یه دارو اختراع کنن سر دو روز گوش آدم خوب بشه....اینقد موضوع پیچیده است ؟ اگه اینبار خوب نشم دیگه نمی رم پیش این دکتره...اگه دکتر سریع و سیر سراغ دارید معرفی کنید.لطفا..

بعدانش...

من سالی ماهی یه معدود مواقعی تصمیم خودش میاد که قالب ابنجا رو عوض کنم...اما نمی دونم چرا اینکار و نمی کنم...انگار با این کارم می خوام گذشت زمان و نگه دارم...یا شایدم...یه جوری تنبلیه...اما خلاصه اش..اومدم یه دونه از همین قالبای بلاگر مرمت کنم...هی این فارسی این ور اون ور پرید که حوصلمو سر برد.. بعد من ام ولش کردم...حالا اگه حوصله رخ بنمایایه...شاید لباس اینجا رو عوض کنم...

۸ نظر:

ناشناس گفت...

خدا قوت !
یعنی من جز معدود آدم هام؟ من یه مدت گوشم بد جور درد می کرد بعد هی آمپول پنی سیلسن های خفن زدم بعد هی خوب نمیشدم. آخرش رفتم یه دکتر دیگه بهم 2 تا قطره داد خوب شدم !
یعنی همیشه آمپول بهتر نیست!
من هم می خوام لباس بجه رو عوض کنم ولی حسش نیست!

ناشناس گفت...

اولا که قالبش همینجوری هم خوبه! مخصوصاً اون عکس بغلش !
دوماً من همیشه میگم آمپول ! اگه دکتر ازم نپرسه و کپسول بده یه کم پکر میشم!!!

Maryam گفت...

یاسمن جونم آدرس این دکترو اگه هنوز داری بهم بده...دارم از گوشم مایوس میشم...
بعدانش
مریم جونم خوش به حالت من جدیدا شجاعت آمپول زدن ام پایین اومده...
...
لباس اینجا را اگه عوض کنم...
اون عکس رو می زارم خودمم یه جوری انگاری به این عکسه وابسته شدم...

ناشناس گفت...

88550469 Dr.Shirazi
:) wish ke' zoodi khoob shi!

Maryam گفت...

mersi Yasamn joonam...
ehtemalan man kam taghat shodam...
roo be khoobiyam dastet dard nakoneh babate telphone dr.
:X

ناشناس گفت...

http://mk23.image.pbase.com/u37/saskia/upload/34820457.narcis.jpg
دیدم حیفه بچینموشون و برات بیارم :) همین جوری آمدم عیادت مریمی :)

ناشناس گفت...

مريم جون ، گوشت بهتر شد؟
بايد يه كم بيشتر مواظب خودت باشي

Maryam گفت...

با عرض سلام....
یاسمن جونم....مرسی... چه گل هایی...باورت میشه آخرین باری گل گرفتم یادم نمیاد...
مرسی...
..
اندر احولات گوشمم که والا نمی دونم...خوب میشه دوباره میگیره...
مرسی از همتون
ممنون ام هستی جونم...
راستش بخوای دیگه گوشم به حرفام گوش نمی ده...
;)