سه‌شنبه، بهمن ۱۳، ۱۳۸۸

هر کی قیافه من او الان ببینه به عقلم شک می کنه...یه دستمال کاغدی از وسط تا کردم گذاشتم حدفاصل بینی و عینک ام.
چشمام آستیگماته..وقتی پای کا مپیوترم عینک می زنم اگه نزنم..سر درد و چشم درد می گیرم.ولی بعضی وقتا..بینی ام خسته میشه..مثل الان...الان که دستمال کاغذی گذاشتم. حس بهتری دارم...پارتیشن های اینجا و مدل نشستن ما هم یه چیزی تو مایه های اتوبوسه..فرض کنید من ته اتوبوس ام...تا کسی نیاد وسط راهرو ما اتفاقی نمی افته....بگذریم...


اینترنت ما رو هم محدود کردن...تا چهار تا دونه ایمیل و باز کنی..دو تا صفحه بخونی..تموم شده رفته...همه این مسخره بازی های شرکت ما هم از کمی قبل از انتخ/ابات شروع شد و به نظر خودم به خاطر 22 ب همن ، اینقدر طناب کیسه اینترنت و سفت کردن
روزی 1 ملاقه اینترنت می ریزن تو کاسمون میگن..برو به سلامت...حس الیورتویست بهم دست میده گاهی.حالا من کار ندارم استاندارد این قصیه چیه.ولی واقعا مدل کار ماها توی این شرکت طوری نیست که دسترسی به اینرنت ، صدمه ای به کار بزنه.
تازه مثل قبل می تونستن روی یه سری سرویس ها مثل چت و دانلود محدودیت بزارن..
هر چند که آدمای شوکلات این جور موقع ها زیادن...نهایت سعی و تلاششون می کنن که این مدل حرکت ها رو سریع تو شرکت راه بندازن.. خلاصه اینجوری

حالا که من بعد مدت ها افتاده بودم به نوشتن ، کامنت گذاری ، کامنت خونی...اینجوری شد...نمی دونم تا کی این وضع ادامه داره.
به امید روزی که بانی و باعث همه محدویت ها سر عقل بیاد..اگه هم نمی خواد سر عقل بیاد ، از مسیر زندگی ماها بساطش و جمع کنه بره...یا اینکه من بساط و جمع کنم برم..!


من وبلاگ هاتونو می خونم..اما تا بیام کامنت بزارم ،سهمیه ام تموم میشه..
اووووف
فعلا..
تا به زودی

۶ نظر:

می می گفت...

سلام مریم جون
می بینم که همون بلایی که سر ما آوردن رو سر شما آوردن. الان چند روزه که من همش آویزون این کامپیوتر واون کامپیوترم که چارتا کامنت بزارم. الانم مطمئن شدم که این بازیا بخاطر همون 22 بهمنه. یعنی خداییش آخر سیستم ان اینا.

مریم گفت...

چی بگم می می جونم..زندگی و روزگار ما رو سپردن دست چه کسایی..
در دل منو باز کنی...پر دادو هواره...
ای روزگار

RS232 گفت...

سلام مریم
من ماه دیگه میخوام چشمام رو عمل لیزیک کنم. دیگه از عینک خسته شدم

pegah گفت...

حق داری منم یه مدت عینک می زدم
همین طور بودم
سخته عینک زدن

مریم گفت...

آرش خان..اگه به غیر از زمانی که پای کامپیوتری عینک می زنی..حتما عمل کن..من هر کسی و دیدم عمل کرده
راضی بوده و کلی شاده...
پگاه جونم...بعضی وقتا بینی درد می گیرم..ولی خوب فعلا باهاش می سازم..
تا ببینیم چی میشه

وارونه گفت...

Salaaam,
hame' farsi minevissan va man alaan hosele' nadaram farsi benevissam :(
man ammorattab sar mizanam ammaa hesse' comment nemiaad, fekr nakoni bivafaa shodamaa
>:D<
>:D<