چهارشنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۸۸


نزدیک های آخر ساله و دلم می خواد یه چیزی خوبی اینجا بنویسم.وقت کمه و کارهای کوچیک کوچیک زیادی مونده...
می خوام آرزو می کنم..هر چند آزروی تکراریه...ولی امیدوارم سال جدید شروع نویی برای همه باشه و امید توش موج بزنه...
سال آینده سال صبر و استقامته...بی زحمت دست به دست..بدین به بغلی. هی توی عید دیدنی ها هی به همه بگین....که یادمون نره..به همین بگین امسال سال صبر و استقامته...
برای همتون روزهای خوبی آرزو می کنم...

فرصت چندانی ندارم..دلم می خواست برم برای همه پیام تبریک بزارم
ولی نشد
فکر نکنم تا بعد تعطیلات بتونم بیام تواینترنت
باز هم سال نو همه مبارک
به یاد بابا که می گفت
چلچله ها فقط 2 روز تا عید مونده

۳ نظر:

سعید گفت...

سلام.عید شما مبارک

مریم-یادگار گفت...

سلام عزیزم
سال نو مبارک:) یه دفعه یادم افتاد من سال نو رو به تو تبریک نگفتم و تعطیلات داره تموم میشه و تو میای سر وبلاگت.

مریم گفت...

عید همتون مبارک باشه....سال خوبی داشته باشین