یکشنبه، فروردین ۱۵، ۱۳۸۹


تنبلی نهفته تو تعطیلای عید رفته ته آخر..همه سلول هام...جا خوش کردن..آی دلم می خواد هی بخورم و بخوابم!!
دیروز وقتی از سر کار رسیدم خونه...بساط هویج پلو رو راه انداختم...و جلوی تلویزون ولو شدم...کمی که گذشت.....DVD آهنگ بی کلام بهم چشمک زد .یهو بلند شدم...مثل اون روزایی که خونه مامان اینا بودم به نرمش...جلوی شیشه بوفه ایستاده بودم و خودمو می دیدم که دارم توی کریستال ها می دودم....کلی سر حال تر شدم...سر دردام بهتر شد.....
عید هم خوب بود....خدا رو شکر...
چهارشنبه آخر سال رفتم یه جا مصاحبه... آقای مصاحبه کننده کلی حس خوب بهم منتقل کرد...درسته که شرایط ام به شرایطشون نمی خورد...اما مثلا آخرش که می خواستم برم..از اینکه سر موقع رفته بودم...ازم تشکر کرد...کمی امید پاشید توی دلم..
گاهی امید بخشی تنها کاری که ازمون بر میاد...چقد خوبه اگه توی موضع بالاتری بودیم...اگر چیزی نداریم که بدیم..حتی امید..
لااقل امید و از کسی نگیریم...سرکوفت بدون راه حل نزنیم..خلاصه که اینجوری





دیروز یه ایمیلی به دست ام رسید.پرینت گرفتم گذاشتمش دم دست..هر چند روز یه بار بخونم... از این متن مثبت ها زیاد می بینم..اما این یکی رفت نشست وسط دلم..

این روز ها موقعی از ساله که همه به فکر اهداف خودشان برای سال آینده هستند و به این فکر می کنند که در سال جدید چه کار هایی بیشتر بکنند و چه کار هایی کمتر. اینکه به آینده فکر کنید و تمام آن چیز هایی که می خواهید به دست آورید را برای خودتان مجسم کنید چیز بدی نیست اما اکثر ما در دام «فکر کردن» گرفتار شده و «انجام دادن» را از یاد می بریم. سر سفره هفت سین با خودمان قول و قرار می گذاریم که امسال این کار و آن کار را خواهم کرد و… اما یک هفته بعد از تعطیلات قول و قرارمان را از یاد می بریم.

هفت نکته مهم برای تعیین و پایبندی به اهداف خود در سال جدید

من خلاصه اش و اینجا می زام..روی لینک برید و متن و کامل وبخونید..

1- دید تان را عوض کنید

2- اطلاعات خود را افزایش دهید

3- کار های بیهوده را کنار بگذارید

4- در تعریف کردن اهداف خود به شدت واقع بین باشید

5- از دیگران کمک بگیرید

6- صبر و استقامت را از یاد نبرید

7- از همین حالا شروع کنید

۱۰ نظر:

یاسمن گفت...

:)‌َ
چه حس خوبی اون آقای مصاحبه کننده داده :) خدا کنه یه کار خیلی خوب خیلی خیلی خوب داشته باشی تو سال جدید :)
من که فقط یک مورد به خودم قول دادم که انجام بدم :)) از بس همیشه بلند پروازی داشتم و هیچ کاری نکردم امسال فقط یه قول گرفتم لز خودم!
خیلی سال پر برکتی داشته باشی :*

Unknown گفت...

عزیزم سال نو تو هم مبارک سال خوب و خوشی را پیش رو داشته باشی

بهترینهای دنیا را برات آرزو میکنم

Unknown گفت...

عزیزم سال نو تو هم مبارک سال خوب و خوشی را پیش رو داشته باشی

بهترینهای دنیا را برات آرزو میکنم

دلی

مریم گفت...

یاسمن جونم...خدا کنه...می دونی بین خودمون بمونه...من هنوز تو شماره 1 اون متنه گیر کردم...هنوز با فکرام مشکل دارم...D:.فکر کنم تا درست بشه
میشه اول سال 90 ...
امیدوارم ..شما هم سال خوبی داشته باشی و بلندترین آزروهات هم برسی.:***..
_________

دلارام جونم من هم بهترین ها رو برات آزرو می کنم:***

می می گفت...

سلام عزیزم. خوبی؟
ایشالا سال خوبی داشته باشی و به همه هدفات برسی. به قول تو ما بیشتر از انجام در عمل هستیم.
مریم جون من سری قبل چطوری برات پس گذاشتم؟ ایمیل زدم؟ آخه اینجا پیغام خصوصی نداره یا شایدم من بلد نیستم

مرد مرده گفت...

سلام!
سال نو،دوست های نو!
این شعار امسال منه،بیایید با هم دوست بشیم!
بهم سر بزنید...خوشحال می شم.

شنبه گفت...

سلام
دقیقا شما 9 سال پیش همین انرژی مثبتی رو که میگی به من انتقال دادی . راستی هنوز دوچرخه را می خونی یا نه ؟؟

مریم گفت...

ِمی می جونم...امیدوارم به قول نویسنده اون متن...بیشتر در حال عمل باشیم..خدا کنه...
____________________
جناب مرد مرده..سال نو مبارک..خوشحالم به اینجا سر زدید
_________________________
جناب شنبه...اوه..باورم نمیشه..9 سال گذشته...والا..نه دیگه اصلا دوچرخه نمی خونم..حتی نمی دونم هنوز چاپ می شه یا نه...ا..چقد عوض شدما..:)))

می می گفت...

دوست جونی
مرسی که گفتی
خب البته زیاد برام مهم نیست ولی وقتی نوشتت رو خوندم یه حسی ته دلم گفت که برش دار. مرسی عزیزم

شنبه گفت...

سلام
دوچرخه هنوز هر پنجشنبه به عنوان ویژه نامه روزنامه همشهری چاپ می شود .