دوشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۹

امید...
امروز رفتم یه مصاحبه دیگه...آقاهه..یه آقایی مثبتی بود..همون اول..تکلیفمو معلوم کرد..گفت واسه کاری که ما می خواهیم شما مناسب نیستی..ولی..چندتا راهکار بهم داد...وحتی بدون اینکه بهش بگم..خودش گفت به نظرم بهتره فیلدی که هستی عوض کنی...یهو حس کردم باهاش سینک شدم...و فکرای تو سرمو تایید کرد بدون اینکه بهش بگم خیلی خوشحال شدم چون..می تونست برام وقت نزاره....مثل اون آقا دیروزیه بگه...ماها همه بالای لیسانس هستیم و فقط چند تا آزادی* و چند تا لیسانس توی ماهاست..!

یه راهی بهم داد این آقاهه..در حد ایده است..اصلا شاید به جایی نرسه...اما می تونه منو تا مدتی خوشحال کنه...می تونه بشه یه انگیزه..یه امید با درصد خلوص خوب...
به این نتیجه رسیدیم..دیدن آدم های خوب بهم امید می ده...
این و نوشتم که یادم نره...امید می تونه توی چند کلمه حرف ساده باشه...می تونه توی به اشتراک گذاشتن تجربه باشه...تو وقت گذاشتن واسه دیگران...

یه اتفاق جالبم افتاد...
یکی از همکلاسی های دبیرستانمو که تو فیس بوک هفته پیش پیدا کرده بودم
یهو اونجا دیدم..کلی خوشحال شدیم و هیجان زده.....
بعدش دیگه همین..

*منظور فارغ التحصیل دانشگاه آزاد

۵ نظر:

دلی گفت...

حالا تو چه فیلدی دنبال کار میگردی شاید کسی بتونه کمکت کنه یا آشنا داشته باشه

می می گفت...

همیشه پر از امید و شادی باشی. خیلی خوبه که آدم با کسایی آشنا بشه که حداقل اگه امید نمی دن امید آدم رو نگیرن

مریم گفت...

آره آدم گاهی با یه حرف انرژی یا ایده می گیره. اینجا من خیلی اینو تجربه کردم. گاهی واقعا برام کمک بود و ایده گرفتم با اون اون حرف و گاهی حداقل اون موقع خوشحال شدم.

مریم گفت...

دلی جونم...فعلا فهمیدم چی نمی خوامD:..
اینکه چی می خوام هنوز نفهمیدم...
ولی شاید یه سری کلاس برم..اما باید تحقیق بیشتری کنم..ممنون که اومدی.
____________________________-
می می جونم..گاهی فکر می کنم..یعنی چی که بادکنک امید من وصل شده به بقیه آدما...که هی بادش کم و زیاد می شه...اما خب..دیدن آدم های مثبت خودش کلی می ارزه...
______________________________
آره مریم جونم...دقیقا چیزی که نوشتی حس کردم..

نوشا گفت...

برای من یک بار نامه دادن که برای مصاحبه استخدام بیا وزارت کشاورزی تهران. از اصفهان کوبیدم رفتم اونجا بعد بهم گفتن این کار خیلی ماموریت اینا داره،‌ تو هم اگرچه مدرکت مال دانشگاه صنعتی هست اما ما مجبوریم یک نفر کاردانی رو بگیریم که حداقل مرد هست!!!

راستی یادم اومد که یادم رفته بود بهت لینک بدم... با عرض معذرت اشتباهم را تصحیح کردم.