سه‌شنبه، مرداد ۲۵، ۱۳۹۰

تحول


دیشب توی من و تو ..برنامه من وتو پلاس ..یه خانوم دکتر دوست داشتنی اومده بود..فک کنم اسمش میترا بابک بود...والا من تا حالا ندیده بودمش...اما انگار دوشنبه ها می آد...
دوست داشتم حرفاشو..تو برنامه من وت پلاس..ازش سوال می پرسن..

یه چیزی گفت....رفتم تو فکر..
گفت بعضی ها خیلی بسته هستن...بعضی ها از اون ور خیلی همه چی و می گن...
آدم باید حد وسط باشه...تعادل داشته باشه...
یه جوری حرفشو گفت...
که قانع شدم...
من ام خیلی بسته ام..خیلی لایه لایه ام...خیلی حرفامو نمی گم..بعد یهو منفجر میشم..
تصمیم گرفتم...متعادل بشم..
از صبح که این تصمیم و گرفتم...حالم بهتره...برخوردهام بهتر شده..
یه سوالی هم مطرح کرد..
که با چه کسانی ضعف ارتباطی دارین..؟خودتون چه برخوردی دارین؟..
قراره هفته بعد در موردش حرف بزنه

الان رفتم تو گوگل سرچ کردم..دیدم..یه سری ویدیو ازش هست...
برم ببینم

هیچ نظری موجود نیست: